Translate

Щоденник проекту

Сьогодні, 10 вересня, почалася робота над новим навчальним проетом " Усі вони закохані в життя". Це про рослини. Ми розділилися на групи і кожна група отримала своє завдання. про його виконання будемо сповіщати кожен день у блозі.хто чохе, може залишити коментарі.

11 вересня. Групи розпочали роботу

Завдання для групи
ЕКСПЕРТІВ
1.     Визначити життєві форми рослин. тривалість життя. Порівняйте зовнішній вигляд дерева, чагарнику та травянистої рослини. Заповните таблицю:
Життєва форма
Особливості зовнішньої будови
Приклади
Дерева


Чагарники


трави



2.     Визначити групи росли за пристосуванням до особливих умов  (світло, вода, якість ґрунту).
3.     Пригадати видозміни вегетативних органів рослини і причини їх виникнення.
- Чим відрізняються листки рослин, що ростуть у тіні, від рослин, що вимагають яскравого освітлення?
-         Як рослини  різних місць пристосовані до нестачі або надлишку вологи?
4.     Сфотографувати рослини різних екологічних груп для звіту.

 Завдання для групи
ДОСЛІДНИКІВ

I.                   Провести дослідження  « Вплив світла на рослини»
Мета: з’ясувати, які зміни виникають у зовнішньому вигляді рослині під впливом світла.
Обладнання: дві кімнатні рослини одного виду ( можна різних видів).
План проведення дослідження
1.     Одну із рослин поставити на добре освітлене підвіконня, а іншу – у притінене місце. Сфотографувати їх.
2.     Через 5-7 днів оглянути рослини і зафіксувати зміни. Відмітити, чи змінився зовнішній вигляд  кожної рослини. Сфотографувати.
3.     Зробити висновки щодо того, чим викликані зміни у зовнішньому вигляді рослин.

II. Провести дослідження  « Вплив води на рослини»
Мета: з’ясувати, які зміни виникають у зовнішньому вигляді рослині при нестачі води».
Обладнання: дві кімнатні рослини одного виду ( можна різних видів), вода для поливу.
План проведення дослідження
1. Обидві рослини поставити на добре освітлене місце. Одну із них добре поливати через день, а іншу – зовсім не поливати протягом експерименту. . Сфотографувати рослини на початку дослідження.
2. Через 5-7 днів оглянути рослини і зафіксувати зміни. Відмітити, чи змінився зовнішній вигляд  кожної рослини. Сфотографувати.
3. Зробити висновки щодо того, чим викликані зміни у зовнішньому вигляді рослин.


Завдання для групи
НАУКОВЦІВ
    Користуючись різними джерелами інформації знайти визначення термінів:
Екологічні фактори ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Життєва форма- _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Заповніть таблицю «Екологічні фактори»:
Абіотичні
Біотичні
Антропогенні





Як рослини різних місць мешкання пристосовані до недостачі або надлишку вологи?
Ксерофіти
Гігрофіти
Мезофіти






Наведіть приклади теплолюбних і холодостійких рослин. Чому теплолюбні рослини не витримують заморозків?
Теплолюбні ______________________________________________________________________________________________________________________________________
Холодостійкі ______________________________________________________________________________________________________________________________________


Завдання для групи
РЕПОРТЕРІВ
1.     Проводити систематично інтервю з учасниками інших груп, з метою збору попередніх даних щодо просування роботи над проектом.

2.     Фіксувати за допомогою фотозйомки перебіг подій у групах.

3.    Створити блог « Усі вони закохані в життя», систематично залишати там  повідомлення  про перебіг проекту.

4.     Готувати  звернення до однокласників,  інших школярів, батьків. Запрошувати їх до обговорення.

Підготувати публікацію – звіт про проект.

12 вересня 

Репортери доповідають

 Мета нашого проекту -  дати відповідь на запитання:
Ключове запитання. Як за зовнішнім виглядом рослини з’ясувати, де її батьківщина?
Тематичні запитання. Чому рослини різних природних зон не схожі між собою? (Чому рослини різні?)
- Чи можуть рослини реагувати на зміни середовища існування?
- Чи може людина керувати процесами пристосування рослин до умов довкілля?
- Чим небезпечна зміна клімату?
- Чи можна виростити банани у своєму садку?
Змістові запитання.  У чому проявляються відмінності у зовнішньому вигляді рослин?
- Чи виникають у зв’язку із цим відмінності у внутрішній будові?
- Які пристосування  у будові рослин дозволяють їм жити у конкретному середовищі існування?
 - Які умови необхідно створити, щоб рослина росла і розвивалася якнайкраще?
 - Що таке акліматизація?

Комментариев нет:

Отправить комментарий